صفحه شخصی محمد زند

نام محمد  
نام خانوادگي زند خانه شهري  
تاريخ تولد پنجم دي ماه 1363  
وضعيت تاهل متاهل  
     
تلفن تماس +989191597040  
رايانامه expert.zand@gmail.com  
آدرس وب xand.ir  
دوره نام دانشگاه/موسسه رشته گرایش تاریخ اخذ 
کارشناسی ارشد تهران : غیر انتفاعی مهر البرز مهندسی فناوری اطلاعات مدیریت سیستمهای اطلاعات انصراف
کارشناسی ارشد تهران : غیر انتفاعی نور طوبی مهندسی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک 1392/11/30
DBA اصفهان: مرکز توسعه آموزش پارس مدیریت مدیریت راهبردی کسب و کار 1392/03/20
MCITP تهران : سایبرتک کالج مهندسی مایکروسافت Enterprise Administration 1390/09/30
CEH مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات هك و امنيت امنيت شبكه و اطلاعات 1392/11/30
RHCSA موسسه آموزشي نورا نت لينوكس رد هت Red Hat Certified System Administrator 1392/11/30
RHCE موسسه آموزشي نورا نت لينوكس رد هت Red Hat Certified Engineer 1392/11/30
كارشناسي مشهد : اقبال لاهوری کامپیوتر مهندسی نرم افزار 1388/06/26
كارداني سمنان : دانشكده فني سمنان کامپیوتر نرم افزار 1386/04/30

 

نام شرکت سمت سازمانی شرح فعالیت تاریخ آغاز تاریخ پایان
ايده هاي ناب ارتباطات
و اطلاعات كاويان
عضو هيئت مديره
معاون نرم افزار
شبكه ، سخت افزار و نرم افزار 1392/03/01 ادامه دارد
زیرساخت شبکه کاویان نو مشاور IT مشاوره فناوری اطلاعات و ارتباطات 1390/11/01 1392/03/01
بهسازه صنعت انگاره مشاور IT مشاوره فناوری اطلاعات و ارتباطات 1390/11/01 1392/03/01
ارمیا سیستم پایتخت مشاور IT مشاوره فناوری اطلاعات و ارتباطات 1390/11/01 1391/03/01
ارتباطات شرق نماينده رسمي شركت
پردازش تردد تهران
سيستم هاي حضور و غياب تشخيص
چهره ، اثر انگشتي و كارت بدون تماس
1389/07/04 1390/09/28
مركز خدمات ح.ع دفتر گشترش فناوري
اطلاعات و ارتباطات
نقد ، بررسي و تحليل سيستم اتوماسيون
جامع فروشگاه مجازي طلاب
1389/07/04 1390/07/30
مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات
ح.ع
اداره استقرار و عملیاتی سازی
1392/07/01 1393/04/01
مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات
ح.ع
اداره استقرار و عملیاتی سازی
1393/04/01 همکاری
مرکز مدیریت ح.ع
فناوری اطلاعات و ارتباطات
کارشناس پایگاه های
اطلاع رسانی
web server , mail server ,
dns server , ftp server,
data base server,
project management ,
workflow , services , . . .
1389/07/01 1392/07/01
مرکز مدیریت ح.ع
فناوری اطلاعات و ارتباطات
مسئول سایت های
مراکز حوزوی
پایگاه های اطلاع رسانی مرکز
مدیریت ح.ع
1389/01/01 1389/07/30
مرکز مدیریت ح.ع مسئول سایت فناوری
ح.ع
پایگاه های اطلاع رسانی مرکز
مدیریت ح.ع
1388/07/01 1388/12/29
بانک دکوراسیون decorationbook.ir مشاوره 1388/03/01 1392/01/01
شرکت نوین الکترونیک اصفهان مشاور مشاوره 1387/12/01 1389/09/28
شرکت شهد آفرین پایتخت مدیریت فناوری اطلاعات مشاوره 1387/07/01 1392/09/27
دانشگاه اقبال لاهوری مدرس تدریس هوش مصنوعی ، مهندسی نرم افزار ،
شبکه ، اینترنت ، طراحی ، گرافیک ،
برنامه نویسی ، شبکه ، پردازش تصویر ، رباتیک
آموزش الکترونیک : مهندسی نرم افزار
1386/06/01 1388/07/01
وب مدرس ، مشاور طراح آموزش الکترونیک : مهندسی نرم افزار
( شبکه ، گرافیک ، برنامه نویسی و . . . )
1385/01/01 1391/07/01
شرکت پردازش تردد : TPS کارشناس فنی دوربین مدار بسته ، دستگاه حضور و
غیاب تشخیص چهره ، اثر انگشت و کارتی
1385/01/01 1388/07/01
دانشگاه سمنان کارمند شبکه / آموزش / گرافیک / نرم افزار
برنامه نویسی/ پایگاه داده / وب / . . .
1383/01/01 1385/01/01
صبا مدیریت شبکه مدیریت شبکه 1382/01/01 1383/01/01
بهنما طراح گرافیک / تبلیغات 1381/01/01 1382/01/01

 


e-Business
Application of intellectual capital in the analysis of e-business marketing plan
e-marketing
m-commerce
e-Commerce
security
CRM
SCM
ec-strategy

SEO
بهينه سازي موتور هاي جستجو ( افزايش رنكينگ وب سايت )

Services
MCSE
MCITP
RHCSA
RHCE

Recreation
Basic DNS Management
Basic Mail Server
Basic FTP Server
Basic Web Server : IIS , Apachi
CEH Security

Information Technology
Project Management
Analysis software and consulting projects
Edit and Translate Programming c#.net , VB.net Php , JS , JQuery , CSS
Edit and Translate Programming My SQL , SQL Server , Oracle
Cryptography
Edit Graphic & Design
Advisory propaganda
Designed to monitor, analyze, implement and test software

 

عنوان  تاریخ انجام
کاربرد سرمایه های فکری 1393/11/30
تحلیل و تدوین برنامه سازمانی، سند چشم انداز، ماموریت سازمانی 1393/11/30
تحلیل و تدوین برنامه کسب و کار 1393/11/30
تحلیل و تدوین برنامه بازاریابی 1393/11/30
تحلیل و تدوین کمپین بازاریابی 1393/11/30
طراحی و مدیریت کسب و کار الکترونیک 1393/11/30
کاربرد سرمایه های فکری در مدیریت سازمان 1393/11/30
کاربرد هوش تجاری در مدیریت سازمان 1393/11/30
طراحی و مدیریت فرآیند های الکترونیک، خدمات الکترونیک 1393/11/30
طراحی و مدیریت پورتال سازمانی 1393/11/30
طراحی و مدیریت فرآیند های سازمانی 1393/11/30
Application of intellectual capital in the analysis of e-business marketing plan 1393/11/30
eBM 1393/06/31
eCM 1393/06/31
MIS 1393/06/31
BPMS 1393/06/31
CRM 1393/06/31
SCM 1393/06/31
برندينگ و فروش 1393/06/31
روند پژوهشي سرمايه هاي فكري در تجاريت الكترونيك 1393/06/31
تاثير سيستم مديريت ارتباط با مشتري بر فروش آنلاين و افزايش صادرات شركت X 1392/06/02
استفاده از ساز و كار هاي بيومتريك در تامين امنيت و احراز هويت 1392/05/09
تاثير سيستم مديريت فرآيند در فروش آنلاين و افزايش صادرات شركت X 1392/05/06
تاثير هوش تجاري بر فروش آنلاين و آفلاين و تقويت صادرات محصولات 1392/05/02
تاثير برندينگ بر فروش آنلاين و آفلاين و تقويت صادرات محصولات شركت X 1392/04/20
تامين امنيت اينترفيس هاي تبادلات الكترونيكي 1392/04/05
ساز و كار امنيت سيستم هاي پرداخت الكترونيكي 1392/04/02
case study : مراحل طراحي و توسعه سيستم ارزيابي دانشجو با استفاده از هوش تجاري 1392/04/02
7C for e-commerce 1391/11/02
كمپين بازاريابي شركت X 1391/10/05
استراتژي فعاليت آنلاين و تقويت فروش و صادرات شركت X در بازه Y 1391/10/02
راه حل استفاده از تجارت سيار براي حل مشكل ترافيك اتوبوس هاي بين شهري و پست از طريق اتوبوس ها 1391/09/30
مقایسه روش های تشخیص چهره بهمراه پیاده سازی با نرم افزار مطلب  1391/06/02
طراحی ، تحلیل ، عیب یابی ، باگ گیری ، پیشنهاد فنی ارتقاء ، تست ، سیستم های جامع نرم افزاری ، پورتال های اطلاع رسانی ، سامانه های کاربردی ، نرم افزار های سفارشی و تجاری ، . . .  1391/02/19
پورتال های اطلاع رسانی ، خبر گزاری ، نشریات  1391/02/19
پياده سازي و تست و نگهداري سيستم هاي مهندسي نرم افزار  1390/01/01
صد گام برتر جهت افزايش بازديد صفحات وب ، تكنيك هاي افزايش رنكينگ ، قوانين سئو ،‌SEO & Ranking  1390/01/01
E:\TEMP\Mail.php  1389/01/01
علل ركود دين داري دانشجويان در مجامع تحصيلي و آموزشي  1389/01/01
كاربرد هاي رياضي مهندسي ( سري فوريه ) در صنعت و تكنولوژي  1388/12/22
تست بتا - Beta Test در مهندسي نرم افزار  1388/10/01
خطايابي و تست بتا در مهندسي نرم افزار  1388/05/01
گسترش پروژه يادگيري تقويتي در حد هدايت مسير يابي يک ربات فوق العاده با مسير يابي نامحدود - شناسايي موانع از يک محيط کوچک تا خيابان هاي شهر و جاده هاي بين شهري داخل کشور و حتي مسير هاي بين قاره اي  1388/01/01
تجزيه و تحليل سيستم هاي مهندسي نرم افزار  1388/01/01
الگوريتم تقويتي (RL) و پياده سازي و کاربرد آن در بازي شکار و شکارچي  1387/12/10
بهترین رنگها برای بهترین کارها  1387/12/10
socket programming  1387/12/03
VOIP (Voice Over Internet Protocol) انتقال صدا از طريق اينترنت ( تماس تلفني از طريق اينترنت )  1387/11/23
شبيه سازي حمل و نقل  1387/11/05
شبيه سازي سيستم صف تک مجرايي ( مطلب matlab )  1387/11/01
شبیه سازی سیستم فروش  1387/11/01
router configuration  1387/10/01
Server Configuration (DNS , Router , Dhcp , IIS , Web , Mail , ...)  1387/06/01
بررسی بهبود و توسعه سرعت و دسرسی اینترنت در ایران زیر نظر دکتر علي اكبر جلالی  1387/01/01
A Composite Image Encryption Scheme Using AES and Chaotic Series  1387/01/01
رمز نگاري متقارن DES , رمز نگاري MD5 , رمزنگاری آشوب 1387/01/01
computer Base طراحی CPU شانزده بیتی 1387/01/01
طراحی مدار ثبت روی Rom , Ram و نمایش اطلاعات موجود در آنها  1387/01/01

1387/01/01
finger print device  1387/01/01
Image processing (laplacian)  1387/01/01
Image processing (Zoom In , Zoom Out) Bilinear & nearest neighbour)  1387/01/01
Job Expert System  1387/01/01
Read & Write In RAM & ROM پیاده سازی سخت افزاری  1387/01/01
بهترین ترکیب الگوریتم های جستجو برای بهترین مسیر نه کوتاهترین مسیر  1386/07/01
HardWare & SoftWare Lock  1386/04/01
سنسور های کارت خوان اثر انگشتی و کارتی بدون تماس _مغناطیسی و بارکد  1385/07/01
Hard Recovery - بازيابي اطلاعات از بين رفته هارد  1384/01/01
Binary Search  1381/01/01

 

عنوان فعاليت ها از سال 1379 تا 1393 :افزايش رضايت مشتري و خلق مزيت رقابتي پايدار
ارائه طرح هاي پيشنهادي امنيتي و همكاري در برطرف سازي مشكلات و باگ هاي امنيتي نرم افزار هاي جامع
ارتقاء خدمات پشتيباني با استفاده از كنترل رويدادها، فرآيندها، رخدادها، اتفاقات، ارتباطات، تقسيم كار، گردش كار، گزارش ها، مانيتورينگ، ارتباط تعاملي با مشتري، شناسايي مشكلات و گلوگاه ها، ارائه راه حل ها، اجراي ايده هاي جديد، هماهنگي و مديريت گروه پشتيباني
ارتقاء سرويس هاي خدمات الكترونيكي جهت افزايش مداومت در ارائه خدمات با استفاده از ارتقاء زيربنا و ابزارهاي انتخابي مناسب
ارزيابي نرم افزارهاي پيشنهادي به مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان ها
استاندارد سازي بومي براي سازمان ها و كسب و كارها در راستاي ارائه خدمات الكترونيكي لازم و ضروري و همچنين كنترل هزينه ها
استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات در هوشمند سازي كسب و كار و سازمان و ارتقاء ارائه خدمات الكترونيكي
استقرار و عملياتي سازي دارايي هاي نامشهود سازمان با استفاده از (يكپارچه سازي، سازگاري، خلق ارزش، همكاري با زنجيره عرضه، ارائه خدمات سليقه اي پويا، مطالعه و بكارگيري حداكثري  استاندارد ها، همكاري با واحد هاي سازماني و  ...)
افزايش توان عملياتي، ارتقاء و بهينه سازي استفاده از نرم افزارهاي جامع
افزايش كيفيت خدمات الكترونيك همزمان با گسترش سطح ارائه خدمات (استاني، كشوري، بين المللي)
بررسي بهترين توليد كنندگان،‌ارائه دهندگان و فروشنده هاي نرم افزار هاي مورد نياز شركت ها و سازمان ها با توجه به كيفيت خدمات پشتيباني
بررسي جايگاه رقابتي سازمان ها و شركت ها و اولويت بندي استراتژي هاي اتخاذ شده
بررسي چالش هاي برنامه ريزي، توسعه، تغييرات، ارتقآء و امنيت ابزارهاي الكترونيكي و ارائه راه حل رفع اشكال
بررسي چالش هاي پيكربندي سرويس هاي الكترونيكي و ارائه راه حل ارتقاء
بررسي و مطالعه مديريت برخي از سرمايه هاي فكري، مالكيت معنوي و دارايي هاي نامشهود سازمان ها
بررسي و مطالعه مديريت تغييرات، مهندسي مجدد و استفاده از برنامه هاي كسب و كار الكترونيك در راهبري سازمان
برنامه ريزي براي پياده سازي ارائه سرويس هاي وب مدارس ، مراكز استاني و مراكز مديريت سازمان ها و كسب و كار ها
برنامه ريزي براي رشد و ارتقاء دسترسي پذيري مداوم خدمات الكترونيك و اطلاعات سازمان ها و كسب و كار ها
بهبود استقرار و عملياتي سازي استقاده حداكثري ابزارها با استفاده از فرم ها، كانكشن ها، ارتباط با ساير ابزارها، ريپورت ها، كوئري ها، بروزرساني، ارتقاء پشتيباني، آموزش، همكاري و تعاون، جلوگيري از خرابكاري ها، پشتيبان گيري و بازيابي بموقع و...
پيشنهاد، طراحي، مطالعه و بررسي نرم افزار هاي ارتباط با مشتري CRM,Call Center,IVR, Voice Guide, Service Desk, Help Desk, Ticketing, Log, Monitoring, …
تاثير گزاري بر نقش هاي كليدي با استفاده از بكار گيري ابزارهاي BI , IT در سازمان (در راستاي افزايش بهره وري مديران، كاركنان و كاربران)
تحليل برنامه ها و استفاده از مديريت دانش در راهبري سازمان
تحويل سرويس هاي مختلف انتقال فايل،لاگ، مانيتورينگ، هاستينگ، رايانامه، وب، پايگاه داده، انباره داده،كلودينگ، مجازي سازي، ...
تدوين سند چشم انداز، ماموريت سازمان، خط مشي و اهداف سازمان با استفاده از استراتژي هاي كاربردي در بررسي نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهديد ها
تقويت سرمايه هاي فكري و دارايي هاي نامشهود سازمان ها با استفاده از انتخاب درست ابزار و بهبود فرآيند ها، تقويت نرم افزارها، طراحي ماژول هاي جديد، ارائه ايده هاي جديد تقويت ابزار مورد استفاده
تلاش براي تشكيل سند دانش سازماني براي ابزارهاي استقرار و ارتقاء يافته (در راستاي ارتقاء سطح سازماني)
جداسازي سرويس هاي مختلف در نرم افزارهاي مختلف و ارائه هر سرويس بصورت مستقل همراستاي اهداف يكپارچه سازي
راه اندازي و نگهداري بستر مناسب براي نرم افزارهاي ارائه دهنده خدمات الكترونيكي كشوري و بين المللي و استفاده از مقرون به صرفه ترين راهكارهاي انجام توافقات SLA
شبيه سازي استراتژي هاي درآمد زايي كسب و كار هاي الكترونيك و پيش بيني روزها، هفته ها،‌ماه ها و سال هاي آتي جهت تقويت استراتژي ها
شبيه سازي سريع برخي از نرم افزار ها قبل از طراحي، توليد، خريد، استقرار و عملياتي سازي
شبيه سازي سود و زيان ، پيش بيني عرضه و تقاضا، پيش بيني هزينه هاي ثابت و متغير در كسب و كارهاي الكترونيك با توجه به اطلاعات قبلي، فعلي و تغييرات محيطي، سياسي، قانوني، اقتصادي و فرهنگي
شبيه سازي سيستم هاي هوش تجاري با كمترين هزينه و بكارگيري در تصميم سازي و تدوين استراتژي
شبيه سازي نتيجه هاي اجرايي هزينه هاي لازم در راستاي برقراري تعادل بين اهداف و هزينه ها (انجام يا عدم انجام يك طرح)
شبيه سازي، طراحي پياده سازي و همكاري در اجراي مديريت گردش كار، مديريت فرآيند ها و مديريت ظرفيت هاي سازماني
طراحي فرآيند هاي بهينه و بومي (توليد، پشتيباني، نگهداري و فروش)با توجه به نقاط قوت و ضعف ، تهديد ها و فرصت ها و شرايط قبلي، فعلي و آتي شركت ها و سازمان ها
طراحي ماژول هاي حرفه اي چند كاره و يكپارچه ساز (جهت قرارگيري خدمات الكترونيكي كسب و كارها در يك راستا و توسته، گسترش، بروز رساني سريع و بهبود كيفيت ارائه خدمات)
طراحي، اجرا، برنامه ريزي ، كنترل ،‌هماهنگي و مديريت كارهاي تكراري با استفاده از تكنيك هاي Task Scheduler and Agents
فرهنگ سازي ارائه خدمات الكترونيكي با استفاده از استراتژي ها، برنامه ها، طرح ها، تاكتيك ها، ابزارها، عمليات و ديدگاه هاي تجارت الكترونيك در راستاي افزايش تاثير IT در سازمان
فرهنگ سازي تحول، تغيير و ارتقاء استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات و نهايتا دركت تجاري بهتر از IT در سازمان ها
فرهنگ سازي در استفاده از ابزارهاي هوش تجاري در سازمان ها و كسب و كار ها
مديريت نرم افزارهاي كاربردي در سازمان ها و بهره وري و بكارگيري حد اكثري در سازمان ها
مديريت و گسترش و بهبود فرآيندها براي ارائه خدمات الكترونيكي در سطح كشور
مشاوره در طراحي، پياده سازي، تاكتيك ها و انتخاب ابزارها در ارائه خدمات الكترونيك با استفاده از مطالعه، بررسي و شبيه سازي يا استفاده از بهترين تجربه
مطالعه ، بررسي، طراحي و پياده سازي يك داشبورد حرفه اي و تصميم ساز براي كسب و كارهاي سنتي و الكترونيكي (كمك به تدوين استراتژي هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت)
مطالعه ارائه يك سند راهنما (تكميل تدريجي) جهت تشكيل پايگاه داده خطاها، مشكلات و راه حل ها، سوالات متداول، دانش نامه راه حل ها، خطاها و نهايتا مديريت ريسك، مديريت بحران، مديريت مشكلات و بهبود ارائه و نگهداري و پشتيباني خدمات الكترونيكي
مطالعه و امكان سنجي در يكپارچه سازي سرويس ها و اطلاعات سازمان ها
مطالعه و بررسي خلق ارزش، خلق مزيت رقابتي، تبديل مزيت رقابتي به مزيت رقابتي پايدار در سازمان ها و كسب و كارهاي الكترونيك
مطالعه و بررسي طراحي يك سامانه هوشمند ارسال خطا جهت شناسايي، ثبت و ارسال اتوماتيك رخدادها و خطاها، طبقه بندي مشكلات، تشخيص و پشتيباني خودكار، رفع اشكال، مديريت مشكلات و خطاهاي احتمالي، ارتباط يك سويه، خطايابي، تغيير اتوماتيك براي رفع خطا، لاگ خطاها، شناسايي گلوگاه ها، شناسايي ناراضايتي ها، ارتقاء ورژن و اصلاح خطا و نهايتا افزايش رضايت مشتري با استفاده از مديريت توليدات، خدمات الكترونيكي و كنترل گروه پشتيباني، توليد و تحقيق و توسعه
مطالعه و بررسي طراحي يك سامانه هوشمند راهنما با استفاده از انباره داده و هوش تجاري
مهندسي مجدد سيستم ها،‌طرح ها، برنامه ها و استراتژي ها در راستايد بهبود مداوم خدمات الكترونيكي سازمان ها
همكاري در كاهش حجم خطاها و ارائه راه حل دائمي، پايدار، پويا و حتي المقدور ساده، سريع و پركاربرد در خدمات الكترونيكي سازمان ها و كسب و كار ها
زبان خارجی Speaking Listening Reading Writing
انگليسي متوسط متوسط خوب خوب
عربي ضعیف ضعیف خوب ضعیف

 

آشنا به دیتا سنتر های سایت
پارس آنلاین parsonline
فناوا fanavaidc
تبیان tebyan
افرانت afranet
امین amin
آسیاتک
آشنا به سرور روم های
مرکز خدمات csis
مرکز مدیریت ismc
پست DHL DHL
سایبرتک cybertech

 

آشنا به سرويس هاي
Wing
titan ftp 9.x
smarter mail 11.x
mail enable 7.x
qmail server
md mail server
webmail
cpanel server
direct admin server
helm
plesk
VC
adobe connect
open meeting
VPS
web server & ftp server
CMS
automation
BPMS
CRM

 

 

 

 

 

 

 

 

aaaaaaaaaaaaaaaaa

اطلاعات شخصی

  • ناممحمد زند
  • سمتمسنول اداره استقرار و عملیاتی سازی
  • ایمیلmzand@ismc.ir
  • تلفن02532901085